sobota, 25 kwietnia 2015

Droga do celu

61 dni, 8 godzin, 56 minut 13 sekund...  dokładnie tyle pozostało do upragnionych przez wszystkich wakacji.  Pierwsza myśl : To już ? jak to szybko przeleciało , prawda ? Prawda, i te 62 dni minie jeszcze szybciej, nim się obejrzysz nadejdzie czas wypoczynku, plażowania, opalania się w bikini ... No właśnie BIKINI, w naszej głowie zaświeciła się czerwona lampka. Na pewno znacie to uczucie, gdy co miesiąc, tydzień postanawiacie sobie że zaczniecie ćwiczyć, walczyć o piękne ciało by inni cię podziwiali, a przede wszystkim dla samej siebie by czuć się piękną. Jednak po pewnym czasie uświadamiacie sobie, że znowu nic z tego nie wyszło, znowu to samo, znowu się poddałeś/as. Zastanówcie się dlaczego tak jest, pomyślcie ile czasu straciłyście patrząc na tysiące zdjęć kobiet o pięknie wyrzeźbionych sylwetkach i wzdychacie, użalacie się, czemu ja taka nie jestem. A teraz sobie uświadom, ta osoba nie osiągnęła tego siedząc na fotelu z laptopem w ręku...ona ćwiczyła, jadła zdrowo, dbała o siebie. Idealnie opisuje to cytat W. Clement Stone'a „“Powodem dla którego tak niewielu ludzi odnosi sukces jest to, że nikt nie wymyślił jeszcze sposobu umożliwiającego siedzenie i jednoczesne ślizganie się w górę".



Ciesz się z każdej minuty Twojego treningu, to jest Twój czas w którym pokonujesz swoje słabości i stajesz się silniejszy fizycznie i psychicznie z dnia na dzień! Zawsze dawaj z siebie 100%! Sama wiem z własnego doświadczenia, że łatwo mówić , trudniej zrobić. Ale należy sobie jasno postawić cel, co chcesz osiągnąć i dlaczego.
 Pamiętaj cel jest marzeniem, z datą wykonania. Gdy ci się nie chce, przypomnij sobie o tym. Tak robię ja i wiem, że to działa. Od dwóch i pół tygodnia  ćwiczę regularnie i czuje się znacznie lepiej mimo niewielkiego okresu czasu. I mam nadzieję, że kiedyś  będę mogła pokazać Wam swoje efekty oraz, że Wy podzielicie się ze mną własnymi.

A oto mój tradycyjny strój do ćwiczeń w domu i na siłowni :)

stanik sportowy [zalando]


legginsy [glamour]

Nike [Brand]



135 komentarzy:

  1. Super post ! Zupełnie się z nim zgadzam. Ludzie ciągle narzekają, a nic nie robią żeby było lepiej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wyczekuje wakacji... taak szybko minol ten czas. ..WoW super bluska ..:)



    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj masz racje w tym poście kochanie! I powodzenia w ćwiczeniach, musi się udać :) Z twoim nastawieniem na pewno, będziesz miała lepsze ciało od każdej dziewczyny! Trzymam kciuki :)

    http://ennize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ćwiczenia zawładnęły tobą ;) Oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. już malutko czasu zostało do wakacji !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super post
    obserwuje licze na to samo ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post
    obserwuje licze na to samo ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    seriouslyhumanity.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam, liczę na uczciwy rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ćwiczyć! Świetny blog :) Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam, liczę na uczciwy rewanż :) http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne buty :*
    pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem z tych co nie pokonali jeszcze swoich słabości! Mam takie same buty ale różowe ;)
    Zapraszam do mnie na najnowszy post!
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości i dzięki za motywację :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Ja już od około roku ćwiczę non stop, choć początki były trudne :)

    kfieden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło się czytało i bardzo ładny wygląd bloga OBSERWUJĘ <3


    Zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywujący post. Takie słowa dają dużo do myślenia :)

    http://wswieciebrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny strój ! ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo motywujący post :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz. Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę wytrwałości! Ja po feriach zaczęłam się zdrowo odżywiać i było super, potem jednak to zaniedbałam, wróciłam do złych nawyków i czuję się gorzej, od dwóch tygodni prawie codziennie chodzę po 6 km dość szybkim tempem na spacery, mam zamiar dołożyć do tego racjonalne żywienie i będzie super, takie posty jak Twój motywują mnie do działania:)


    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za miłe słowa na moim blogu! <3 ja również będę często na twojego wpadała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwyciłaś mnie tym postem.
    Ja cwicze od jakis 3 tygodni Zumbe xD
    2 pierwsze zajecia to byla masakra.
    Teraz czuje sie jakbym wlasciwie sie nie męczyla ale widze efekty pracy. A sa obe takie ze moje spodnie zaczely ze mnie sie zeslizgiwac

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Motywuje na pewno i najbardziej podobają mi się te nike'i :) zapraszam do mnie --> www.dlifebook.blogspot.com jak już bedziesz to zostaw ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie szybko ten rok szkolny leci ;o
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :)
    Pamiętam jak co roku czekałam z utęsknieiem na wakacje, teraz niestety jak jest się już dorosłym i pracuje to troszkę inaczej to postrzegam :(

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny strój! Ja na szczęście mam wakacje już od ubiegłego piątku ♥

    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  26. Już chce wakacje ♥

    betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak wypadałoby trochę o siebie zadbać :D
    ☺☻

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy post :)
    http://blogtwtme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Już bardzo blisko :D
    Obserwuje i zapraszam do mnie szuusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. T- shirt jest śliczny!
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedź napisz u mnie na blogu!

    AGI BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Bardzo motywujący post. Chyba sama zacznę ćwiczyć. Ja niestety nie tak bardzo odliczam dni do wakacji, bo teraz jestem w ostatniej klasie i muszę przyznać, że trochę smutno mi z tego powodu. A czas leci tak szybko, zdecydowanie za szybko. Fakt, fajnie będzie powylegiwać się na plaży w ciepłym słoneczku, ale im mniej dni do wakacji, tym mniej do egzaminu, który jest dla mnie tak bardzo ważny. Życzę powodzenia w ćwiczeniu! Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na fejsie za post dałabym lajka! Zgadzam sie ze wszystkim co napisałaś. O tym zeby wziac sie za siebie pomyslalam juz miesiac temu :) Ćwicze wytrwale, moze nie codziennie ale przerwa nie trwa dluzej niz 2 dni. Szczerze? Po treningach czuje sie o wiele lepiej! Mam w sobie taką moc, energie! Aż chce mi sie cwiczyc nastepnego dnia :) Poki co widze juz male efekty i zamierzam dążyć do celu nie zważajac na to ze już wakacje nadejdą. Bede cwiczyć tak dlugo az osiągne swoją wymarzoną sylwetkę :) Trzymaj za mnie kciukii!
    Chodzisz na silownie? jak dlugo? :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też muszę wreszcie zabrać się za siebie :D
    super blog :)
    MOŻE obserwacja za obserwację?
    daj znać u mnie ----> natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój desing też jest niezły :) Fajny post i te ubrania ♥ Całkowicie się z tobą zgadzam!
    Co powiesz na wspólną obs?
    maj-style.blogspot.com
    Odpisz u mnie
    PS. Gdybyś chciała jakieś rady dotyczące desing'u to wyślij mi wiadomość na pocztę: majowka.blog@gmail.com
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super :) Zapraszam do mnie
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj kochana, mi do wakacji zostały tylko egzaminy maturalne! :D 14 maja zaczynam wakacje, to dopiero jest wyzwanie. Co do stylizacji, świetna, ale zmieniłabym buty, nie w moim stylu :(

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny top, też ćwiczę ;) Dziękuję za odwiedziny u mnie :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz racje. Fajny strój do ćwiczeń :)
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż ?
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie moge ślęczeć i patrzeć, ja tak nie umiem :D i ćwiczę co drugi dzien ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super post :)
    Ja już wzięłam się za siebie i od 3 dni ćwiczę :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. W takich momentach bardzo się cieszę, że wyglądam jak anemiczna anorektyczka i naprawdę szerokim łukiem omija mnie chęć do ćwiczeń, których szczerze mówiąc bardzo nienawidzę i jedyna forma ruchu jaką akceptuję to rower XD
    Ale tekst z pewnością zmobilizował nie jedną po przeczytaniu i pewnie komuś dał tego potrzebnego kopa w tyłek c; Twój strój też mi się podoba, nie wiem czy jest praktyczny, to już najpewniej Twój osąd, ale wizualnie wygląda super! c;
    Tak więc życzę dużo mobilizacji do ćwiczeń! C:
    zespol-dezorganizacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Perfect post !! Keep going i love your work !!

    SSLEEK (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  44. DOKŁĄDNIE JA JUŻ CHCE WAKACJE! może obs za obs? zacznijj i daj znać :**
    gaaba-gabaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę się doczekać wakacjii
    zapraszam meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post ^^

    I'm following you. Follow back? (you don't need to comment my post, just follow my blog:)
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo motywujący post.
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygodnie Ci się ćwiczy w tych stanikach sportowych? :) Bo zastanawiałam się czy kupić :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpis motywujący - blog bardzo ładny :)
    Pytałaś o wspólną obserwację więc ja już obserwuję - bardzo ładnie tu, zapraszam do mnie
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo motywujący post :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja ćwiczę regularnie już prawie od roku :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Szybko zleci do wakacji,a póżniej zanim się obejrzymy będziemy iść na rozpoczęcie roku szkolnego:)
    Śliczne ubranka,obserwuje <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny strój do ćwiczeń♥
    wspólne obserwacje ?? już zaobserwowałam :* liczę na to samo :D
    zapraszam do mnie http://nastolatkiswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam podobny strój do ćwiczeń :)
    Zapraszam na mojego bloga - jesli Ci się spodoba, zaobserwuj...
    Klikniesz w linki w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  56. niesamowite ze czas tak szybko lecie...
    świetny strój, sama musze się zaopatrzyć w jakieś fajne sportowe ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  57. wytrwałości na treningach :) pozdrawiam serdecznie!
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne ciuszki! Uwielbiam Nike! Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, a ty? Czekam na uczciwy rewanż ;)

    AGI BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam nadzieję, że te 61 dni minie szybko, bo chodzenie do szkoły już totalnie mnie męczy :/ Bardzo ładny strój do ćwiczeń, buty najlepsze!
    pytałas o obserwację, ja już, teraz ty :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post i ubrania do ćwiczeń ! :)
    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam teraz na Ciebie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Thank you for visiting my blog, dear :)
    Follow you on G+ and GFC, hope you follow back!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super post!
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już obserwuję i czekam na rewanż!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny post c:
    Obserwuję, teraz ty. http://meryxskellington.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ćwiczenia uwalniają endorfiny i człowiek czuje się szczęśliwy!:D pytałas o obserwacje:) ja juz:>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Interesting and motivating post. And cool sneakers ;)
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgodnie z Twoją propozycją zaczęłam Cie obserwować i mam nadzieję, że dotrzymasz obietnicy :D
    Ps: Fajne sportowe ciuchy :*
    http://klaudyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. hej, bardzo fajny strój skompletowałaś, sama musze się za jakimś nowy rozejrzeć ;)

    proponowałaś wspólną obserwację, jeśli masz ochotę to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;)

    pozdrawiam
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Kiedyś nie lubiłam ćwiczyć, ale odkąd zaczęłam "pracować" w domku z filmikami Tiffany Rothe wszystko się zmieniło. Są to bardzo fajne i efektywne ćwiczenia, polecam ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. oby nam tylko nie zabrakło motywacji;)

    OdpowiedzUsuń
  71. ostatnio nic nie ćwiczę i nie mam nawet motywacji by zacząć..
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, czekam na Ciebie!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. ja nie mogę się jakoś zmotywować :/
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już teraz twoja kolej :D
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja staram się ćwiczyć codziennie :) Teraz mnie choroba złapała, więc muszę przystopować :(
    Zaobserwowałam i zapraszam :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja jakoś nie mam motywacji :(
    Obserwuję ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Powodzenia wszystkim którzy mówią, że nie mają motywacji. Dacie rade! Wystarczy uwierzyć w siebie. A pierwszym krokiem do tego jest wybicie sobie z głowy opcji, że nie dacie z tym rady. :3

    OdpowiedzUsuń
  76. zaproponowałaś wspólna obserwację, jestem jak najbardziej na tak - ja już :) czekam na Ciebie!
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo mądry post - motywuje.Muszę i ja się zmobilizować do ćwiczeń :)
    Również obserwuję i pozdrawiam
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz cudowny design bloga...! Zazdroszczę! Fajny post, ciekawy... :)
    Obserwuje i liczę na rewanż...
    Pozdrawiam cieplutko
    Ola

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. ja muszę wejść w rytm systematycznych ćwizeń, dopiero wtedy będę mogła cieszyć się z tego co robię:)

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuję i liczę na rewanż :) :*

    OdpowiedzUsuń
  81. świetny design blogaaaa

    Pozdrawiamy!
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. super post, podziwiam cię, ja jakoś nie potrafię się zmotywować do ćwiczeń.. :/ obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja bym wybrała do ćwiczeń raczej Nike Free 5.0 w koralowym kolorze. :D
    Obserwuję również! :))

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Powodzenia w ćwiczeniach, mam nadzieję że łatwo się nie poddasz i osiągniesz wymarzoną figurę! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja jakoś nie moge się zebrać do ćwiczeń. Codziennie obiecuje,że to właśnie ten dzień będzie tym upragnionym dniem z ćwiczeniami ale....Chyba po prostu będe opalała się w spodenkach :)
    Pytałaś o wspólną obs,ja już ,czekam na ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Cool set, love the sneackers!
    Follow you, would you follow me back? ;)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajny blog!

    http://ewhem.blogspot.com/

    xxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo motywujący post :) Ja kilka razy w tygodniu ćwiczę jogę i jeżdżę na rolkach :D

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. To prawda, nawet się nie obejrzymy a tu już wakacje ;)
    Jeśli naprawdę podoba ci się mój blog, zaobserwuj, ale nie zna zasadzie obs za obs :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Super Post! <3


    >> http://xkellix.blogspot.com/ <<

    OdpowiedzUsuń
  91. Super post
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. brawo! i powodzenia! ♥ ja też muszę się za siebie zabrać, na szczęście mam teraz duużo czasu po egzaminach :) Bardzo ciekawy post :3
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. trzymam kciuki :) jestem 50 obserwatorem:)
    pozdrawiam
    www.mineralnyswiatkasi.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. pytałaś o wspólną obserwację, ja już, teraz twoja kolej :3
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Powodzenia ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych ćwiczeniach! :D
    Bardzo motywacyjny post ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny blog! Podba mi sie tu wszystko, Twój sposób pisania,zdjęcia , desing. Jestem tu po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. :)

    W miarę możliwości zajrzyj do mnie, bedzie mi bardzo miło. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. ja dzis zaczelam cwiczyc a6w :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. zaczynam ćwiczyć od poniedziałku :)
    śmieszne to buty ;d
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Takie inne buty, ciekawe. Osobiście uwielbiam wszystkie firmy Nike :)
    Obserwuję! karolinazmuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja prowadzę zdrowy tryb życia od jakiś dwóch lat, więc dla mnie to nic nowego, ale powodzenia dla Ciebie!
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny post! Też niedawno zaczęłam zdrowy tryb życia:)
    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie:)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  103. Super post, motywujący do działania! To mi się podoba ! Ja ćwiczę od kilku miesięcy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetny post, no i oczywiście podpisuję się pod tym obiema rękami! Sama od niedawna zaczęłam ćwiczyć ❤

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ❤

    www.thehiddenblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Ćwiczenie to też fajny sposób na relaks. :P

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Super strój do ćwiczen :)
    paperlifex33.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  107. Od dłuższego czasu planuję kupić sobie taki stanik do ćwiczeń:)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. świetny jest ten top sportowy! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  109. masz rację, nikt jeszcze nic nie osiągnął siedząc na tyłku i czekając na cud ;) żeby osiągnąć wymarzoną sylwetkę trzeba po prostu ćwiczyć i zdrowo się odżywiać
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Kurcze naprawdę już tak blisko wakacje? Tylko 62 dni? Serio muszę się wziąć za siebie. Jestem szczupła, ale postanowiłam sobie, że w te wakacje będę miała lekko zarysowane mięśnie brzucha i taka fit. Muszę zacząć ćwiczyć xd Dzięki za motywującego posta! Podoba mi się twój blog ;) Śliczny zestaw do ćwiczeń :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  111. Natalia super notka :)
    jeju jak ja chce juz wakacje :)


    obserwuje i licze na to samo


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetny post. Uwielbiam te o sporcie :)

    Proponowałaś ostatnio wspólną obserwację. Ja już - czekam na Ciebie :*

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie:

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgadzam się w 100% z twoim hasłem, również niedługo zabieram się za ćwiczenia, do tego świetny komplet sportowy :)

    +Już obserwuję i czekam na back x
    ❋Ms Ally-klik❋

    OdpowiedzUsuń
  114. swietne haslo i motywujacy post! :)
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !