poniedziałek, 4 maja 2015

Długi weekend

Cześć wszystkim. Dotychczas wszystkie moje posty skupiały się na jakiejś konkretnej tematyce, dziś zrobiłam wyjątek i przychodzę do Was z trochę luźniejszym postem, mianowicie o weekendzie majowym. Jest to dla większości z nas przede wszystkim czas wypoczynku, kilka dni oderwania się od szkolnych problemow, sprawdzianów, kartkówek, przede wszystkim od chodzącego za nami stresu.  Nauczyciele są nieugięci i wraz z końcem roku starają się robić coraz więcej sprawdzianów. Osobiście mam dodatkowe 3 dni wolnego, gdyż uczniowie ostatnich klas licealnym piszą matury [ trzymam kciuki za wszystkich 3-klasistów ! ;] .  Myślę, że oficjalnie mogę powiedzieć, że wykorzystałam ten wolny czas najlepiej jak mogłam. Nareszcie miałam możliwosć się porządnie wyspać, czego mi naprawdę bardzo brakowało.  W miejscowości skąd pochodzę nie dało się wtedy nudzić. Przez cały weekend majowy co roku organizowane są Krośnieńskie Zawody Balonowe. Niektórzy pewnie znają je bardzo dobrze, ale domyślam się, że większość z Was słyszy o tym po raz pierwszy.  Już pierwszego dnia z samego rana nad naszym domami wznosi się kilkadziesiąt balonów, które pięknie współgrają z błękitnym niebem. Widok jest niesamowity, Baloniarze z całego swiata rywalizują by jak najszybciej dolecieć na nasze Krośnieńskie lotnisko. Dodatkową atrakcją jest możliwosć  wzniesć się balonem na uwięzi kilka metrów nad ziemią i to całkowicie za darmo. Jest to dla nas nowe doswiadczenie i cudowne wspomnienia. Majówka to u nas także występy znanych gwiazd. W tym roku zagrali tu m.in. Ewelina Lisowska, NPWM  i Coma.

 Między innymi własnie dlatego jestem taka dumna z miejsca gdzie mieszkam i nie zamieniłabym go na żadne inne .

A tu macie kilka zdjęć z Balonowych Zawodów 













[zdjęcia:Krosno112.pl]

A Wy jak spędziliscie majówkę ? :)

85 komentarzy:

  1. Mi majówka minęła bardzo szybko, ale zdążyłam odpocząć :D Świetne zdjęcia, jeszcze nigdy nie brałam udziału w obserwowaniu zawodów balonowych :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Chciałabym kiedyś móc polecieć balonem- takie zawody to musi być coś wspaniałego! :D

    PS. U mnie na blogu ruszam z "Q&A"! Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, proszę zostaw je w komentarzu pod najnowszym wpisem! :)
    stylstynka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wyglądają te balony :)

    http://aliceinmirror-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak byłam mała i mieszkałam w krośnie to oglądałam je :)

    Dziękuje za odwiedziny xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjecia!
    Świetny design bloga i posty!
    życze powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://want-cant-must.blogspot.com
    Robie wyglądy blogów, jeśli jesteś zainteresowana pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczne zdjęcia! Choć sama, to bałabym się do takiego balonu wsiąść, bo mam lęk wysokości.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Majówkę spędziłam na zakupach i z rodziną! :) Przepiękne zdjęcia, bardzo profesjonalne ;)

    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już :)
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku napewno super :) z chęcia przeleciała bym się :)
    obs z chęcią zacz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż.♥

    MÓJ BLOG----------> http://jull-way.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia i oczywiście super post :)
    migdalowemleko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne takie zawody balonowe, kiedyś niedaleko mojego domu coś podobnego miało miejsce. Pamiętam jak ja miałem wolne, bo inni mieli matury, a teraz sam je piszę, hahaha. Ale nie są takie trudne, z czego bardzo się cieszę, więc nie jest tak źle. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Proponowałaś wsplólną obserwację- ja już. Liczę na uczciwy rewanż!
    ps. zdjęcia są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety chorowałam i musiałam siedzieć w domu, ale przynajmniej dodałam nowy wpis :)
    zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oglądałam filmy i czytałam książki :)
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. OOoo jacie, ale czad- supr wyglądają te wszystkie balony wszystkie razem! na żywo widok pewnie jeszcze piękniejszy :) :) zazdroszczę, że tam mieszkasz :D
    u mnie majówka w tym roku raczej bardziej domowo i spokojnie była...

    Kochana czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcia, na zywo musialo wyglądać to super :)
    jeżeli chodzi o wspólną obserwację, zacznij i daj znać
    a ja od razu się odwdzięczę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie miałam wolnego przez matoezystow :(
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję i czekam na rewanż :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia, chciałbym kiedys mieć możliwosć zobaczyćto na żywo, pozdrowionka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, śliczny post ! :) niesamowite. Zgadzam się na wspólną obserwację, pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, super zdjęcia! Bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrawiam.
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne zdjęcia!:*
    obs/obs?
    kochana poklikasz? bardzo proszę<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjecia. Szczerze mówiąc to ja osobiscie bałabym sie poleciec takim balonem

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie ładne zdjęcia :o ;)
    Zapraszam ponownie ;)
    Prosiłaś o obserwacje ja obserwuję teraz twoja kolej ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeeju cudowny widok! :)) świetny blog może wspólna obserwacja? :)
    Klikniesz w kliki w nowym poscie będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie śliczne widoczki!
    Obserwujemy? Zacznij i napisz o tym u mnie:))
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. superowe fotki :) tak ich dużo, kolrowo :)
    zapraszam do mnie na nowe posty.
    Bardzo mi zależy na rozwijaniu mojego bloga, dlatego potrzebuję kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał! Świetne zdjęcia! Ja majówkę spędziłam głównie z rodzinką, z czego jestem bardzo zadowolona ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, pytałaś o wspólną obs, ja już i liczę na uczciwy rewanż
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie maj będzie ciężki dlatego dzięki majówce trochę odpoczęłam.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie spędziłaś weekend majowy :* Świetne zdjęcia :) O tej organizacji w Twoim mieście słyszę już drugi raz, gdyż mam z tamtych okolic przyjaciółkę :) Również była na tym wydarzeniu i z tego co mi wiadomo było bardzo fajnie :) Myślę, że kiedyś również się na to do was wybiorę ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne są te fotki :)
    Pytałaś o obserwację, chętnie :)
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super spędziłaś weekend majowy, ja chciałabym kiedyś przelecieć się balonem.
    Ja swój weekend majowy spędziłam w górach, więc w sumie tak jak ty świetnie
    spędziłam majówkę :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No nie powiedziałabym, że ten weekend był długi, haha :* Ja jeszcze nigdy nie leciałam balonem.
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne :)
    Ja majówkę spędziłam z koleżanką.
    Raz ja u niej nocowałam, raz ona u mnie :P

    ksiega-demonow.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że dobrze spędziłaś majówkę! Ja byłam we Wrocławiu


    ~ M Y B L O G

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja spędziłam w domu. Trochę nadrobiłam naukę. Ciekawy post :)

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie spędziłam majówki na tyle dobrze jak Ty, ale nie narzekam, chociaż trochę odpoczęłam :)
    Pozdrawiam http://headintheclouuuds.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post! Poklikasz w linki w ostatnim poście? To dla mnie baaaaaaardzzo ważne! Ja w zamian zaobserwuję Twojego bloga :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny widok!
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Widać, że fajnie spędziłaś weekend majowy ;) Ja miałam trochę latania, bo komunie kuzyna miałam, ale ogólnie było ciekawie :D
    Mam wieeelką prośbę. Jestem tutaj od kilku miesięcy i jestem ciekawa czy komuś się podoba co tu robię, możesz do mnie wejść i zobaczyć? Z góry dziękuję z całego serduszka!!! <33
    http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. U nas w Krakowie, też raz w roku można podziać balony ale zdecydowanie jest ich mniej. Kiedyś jeden balon o mało co nie zleciał do sąsiadów na przeciwko, ale zdążył się wznieść. ładne robisz zdjęcia.

    Randaksela
    Zobacz mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne widoki ! Ja zawsze chciałam lecieć balonem ;D
    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;)
    Zapraszam :
    http://natalia-rogoza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. O jejku udało ci się zrobić cudowne zdjęcia! Świetny widok! :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne widoki!
    U mnie nigdy nie było takich zawodów :/ A szkoda, bo na pewno fajnie by było sobie pooglądać :)
    Mój blog ~ klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałabym z bliska pooglądać takie zawody:)
    Moja majówka przeminęła dość okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
      http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
      Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

      Usuń
  52. Zazdroszczę takiego widoki! Podczas następnej majówki będę miała już 18-naście lat, to namówię znajomych żeby przyjechać! Tylko gorzej z noclegiem, haha, coś wymyślę! :)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację, ja już obserwuję, czekam na Ciebie! :)

    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, a ty? Czekam na uczciwy rewanż.

    AGI BLOG ----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia! Nigdy nie miałam okazji przyjrzeć się z bliska balonom. ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej! :))

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Moja majówka w porównaniu do twojej była bardzo nudna. Zazdroszczę takiego wydarzenia.

    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  57. u mnie spokojna majówka, częściowo w pracy - częściowo w domu. pod koniec miesiąca wybieram się na mały wypad w góry. Co do gwiazd na majówkę, to fajne zespoły. U mnie w mieście niedługo na Dni Miasta zawita Kwiatkowski -_-
    ✦ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ojejejejejjeje jak świetnie! <333


    obs, licze na rew :D http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja dlugi weekend spędziłam w lesie.
    Pytałaś o wspolną obs. Ja już.
    Czekam na ciebie
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Widzę, że majówka się udała! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie słyszałam o czymś takim jak; Krośnieńskie Zawody Balonowe! ale zdjęcia z tego jakby festiwalu robią wrażenie i z chęcią wybrałabym się kiedyś na coś takiego :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne zdjęcia. l) Nigdy nie słyszałam o zawodach balonowych, ale wydają się być fantastycznym przeżyciem! Tyle kolorów, tyle fruwającego OPTYMIZMU! Też mam aktualnie wolne, bo jestem w I klasie LO. Nie powiem, żebym miała czas na nudę. Majówkę spędziłam razem z paczką przyjaciół. Widzę, że Twoja majówka również była udana. ;)
    Obserwuję. ;**
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Może Ty też zaobserwujesz? Dopiero zaczynam... ;**
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie ładne zdjęcia!
    Prowadzisz świetnego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. świetna majówka! Jeszcze nie widziałam takich zawodów :c
    ja majówkę spędziłam ze znajomymi :)
    wkomenda.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Nigdy jeszcze na czyms tkim nie bylam
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. balony! :D Mnie się nie chciało iść, a mieszkam bardzo blisko.
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. balony! :D Mnie się nie chciało iść, a mieszkam bardzo blisko.
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Te balony robią wrażenie, chciałabym tam być ;) Świetne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Chciałabym kiedyś polecieć takim balonem ^^
    Przepiękne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  72. nigdy nie widzialam tylu balonow w powietrzu!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Musi to świetnie wyglądać na żywo :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne zdjęcia :) Widziałam fotki z tego wydarzenia na fb i tak się zastanawiałam, gdzie to było. Pamiętam jak byłam mała, to moim największym marzeniem było polecieć balonem. :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. ALE ci zazdroszczę piękne zdjęcia <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Super zdjęcia ♥
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Balonyyyy *_*
    Świetne zdjęcia!
    Masz sekundę? Zapraszam do mnie :* --- > http://aroundmydayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !