poniedziałek, 10 sierpnia 2015

TRAVEL TO SPAIN

...właściwie " travel to sky" - podróż do nieba, gdyż tak własnie czułam się będąc w tym miejscu. Hiszpania, dokładniej Lloret de Mar. Z jednej strony piękna żwirowa plaża przepełniona turystami z całego swiata, dalej rzędy hoteli oraz stoisk sklepowych z czekającymi na klientów sprzedawcami. Z drugiej strony  rozbrzmiewa szum fal przepięknego Morza Śródziemnego.
Lloret de Mar, miejsce które pokochałam od pierwszego wejrzenia. Tu miałam przyjemność spędzić 9 dni wakacji na swoim pierwszym obozie zagranicznym.



10.07.2015 - dzień wyjazdu z Polski , 33 h drogi autokarem. Dojechaliśmy. Pogoda przez cały obóz była wprost wymarzona. Rozpieszczała nas od początku do końca. Ponad 30 stopni ciepła. W tym miejscu nie ma miejsca na słowo "bezczynność ". To miasto tętni życiem 24 h na dobę.W dzień chillout na basenie hotelowym lub przy brzegu cieplutkiego Morza. Szwendanie się wśród niezliczonych uliczek miasteczka także zaliczało się do naszych codziennych zajęć. Wszyscy uśmiechnięci, żyli pełnią wakacji. Na mieście co krok usłyszysz od przechodniów serdeczne " ola ". Polacy bardzo życzliwie witani przez każdego wczasowicza.  Nocą to miasto budzi się do życia pełne energii i entuzjazmu. Setki ludzi z duszą imprezowicza. Disco Tropics ? Zdecydowanie najlepszy klub w mieście, Ba ! Najlepszy klub w Europie. W środku 3 sale z różnymi gatunkami muzyki, najlepsi DJ rozkręcają imprezę do samego rana. Zabawa z pianą ? kolorami ? Tu ich nie zabraknie. Ogromny tłum czasami przeszkadza w swobodnym tańcu, ale dzięki temu dosłownie nikt nie może  narzekać na brak nowych  znajomości.










To moje miasto ..


SWOBODA

Zdecydowanie  mogę powiedzieć, że w Lloret de Mar mogłam się zdecydowanie bardziej poczuć swobodnie niż w własnym miejscu zamieszkania. Ludzie zdecydowanie bardziej są otwarci na innych niezależnie od ich wyglądu, koloru skóry i zachowania. Możesz skakać na srodku plaży, śpiewać na mieście, nikogo  to nie zadziwi, ewentualnie poproszą Cię o wspólne zdjęcie. W Polsce widziałabym tylko wskazywanie palcami i szyderstwo. Czasami nawet zwykłe cześć do nieznajomego odwdzięczanie jest krzywym spojrzeniem, gdzie tam jest to początek nowej miłej znajomości.









Promenada " Pamiętników z Wakacji" 


MIŁE SPOTKANIE 

Maciej Musiał i Rezi gośćmi naszego obozu. Miły punkt naszego planu obozowego. Każdy miał okazję zamienić z nimi kilka słów, zrobić wspólne zdjęcie, a wieczorem bawić się wspólnie w nocnym klubie Tropics :)



PLAGA MINIONKÓW ?!

Powiedziałabym, że te przeurocze postaci są drugim obliczem Lloret de Mar. Na mieście wręcz roi się plaga różności przedstawiających podobizny tych małych stworków. Koszulki, koce, ręczniki, kapelusze, figurki, maskotki, case'y,,  WSZYSTKO.To istny raj dla fanów Minionków  Sama je wprost uwielbiam, obsesja ? Tego bym tak nie nazwała, po prostu jestem  pogrążona w miłości do tych żółtych stworków.








Podsumowując...

Podsumowując to był zdecydowanie najbardziej udany i najbardziej trafny wyjazd w moim życiu. Tamtejsza przyroda i  atmosfera sprawia, że nie da się nie pokochać tego miejsca. Powiedzenie " czuć się jak w niebie " przybrało dla mnie nowego znaczenia. Nie wiem, czy będę miała okazję kiedyś tam wrócić, ale Was, jeżeli nigdy tam nie byliście, zdecydowanie zachęcam do nadrobienia zaległości :)

70 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu, też tam byłam, ale już parę dobrych lat temu, jest to niesamowite miejsce i co do ludzi to masz 100 % rację, ogrom nowych znajomosci. Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta plaga minionków to zdecydowanie cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że wyjazd genialny ;)
    Ja wyjeżdżając również zauważyłam że ludzie są mniej wyczuleni na małe wariacrwa. Gorzej jak się do tego przyzwyczaisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, że byłaś tam z Rezim, chociaż moim zdaniem było tam nudno, sądząc po jego filmiku :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hm... ja lubię Hiszpanie jako kraj, ale nie jako miejsce do plażowania - brudna woda mnie odstraszyła raz i na
    zawsze. A może nie tyle brudna co nie przezroczysta ;) hehe
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to musiały być cudowne wakacje :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  7. To były wspaniałe wakacje! :) Ja w tym roku również byłam w Hiszpanii, na Costa Bravie, ale w Santa Susanna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka też była na tym obozie ;D
    Zazdroszczę ci spotkania ;)
    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy taki wyjazd! Świetnie, że spotkałaś Reziego ^^
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. marzy mi się wyjazd do hiszpani!:D
    best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hiszpania to piękny kraj. Fajnie, że ludzie mają tam taki luz do różnych wygłupów, tego nam czasem tu w Polsce brakuje! :) Ten klub musiał być świetny, a jeszcze z Musiałem- zazdroszczę :D
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna relacja, zazdroszcze wyjazdu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna notka !
    zapraszam na mojego bloga blooondyna.blogspot.com
    zapraszam też do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, zdjęcia są piękne - oddają tak atmosferę tamtego miejsca! Coś cudownego po prostu. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne miejsce! aż chce się tam pojechać!
    zapraszam do siebie!
    agattax3.blogspot.com :)
    wspólna obserwacja? Zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hiszpania jest piękna, zazdroszczę wakacji :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej zazdroszczę. Też bardzo chciałabym być w Hiszpani.
    Mogłabym prosić o kliki u mnie?
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pięknie w tej Hiszpani <3
    Ja w tym roku byłam w Chorwacji.

    Zajrzyj, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny kraj ! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiem jak to jest być na obozie za granicą :) Byłam już nie raz, w tym roku również wyjechałam na podróż po Europie ale tym razem z rodzicami. W następnym roku planuje zahaczyć właśnie o Hiszpanie, widzę po zdjęciach , że jest tam pięknie więc na pewno się opłaca ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeju jak Ci zazdroszczę, musiało byc świetnie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia, ładnie wykonane:) http://mrsxbloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia so wspaniałe tak samo jak post! Bardzo mi się podoba x

    http://blon-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia i fajny post! :)
    Zapraszam do mnie :KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :) obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie, a napewno się odwdzięczę! ;) pozdrawiam xx smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie cudowne widoki :D

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zdjęcia, musiało być super z Musiałem :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale wspaniałe wspomnienia <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę! Też bym chciała odwiedzić Hiszpanie, dlaczego ja cały czas siedzę na tyłku w domu/mieszkaniu? To jest tragiczne. Zero życia...
    Ale zdjęcie z Musiałem wymiata. Maciuś taki pocieszny. Też bym go chętnie poznała, w końcu w moimm wieku jest, a tyle już osiągnął. Miło byłoby porozmawiać z kims takim.
    Pozdrawiam!:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę! Też bym chciała odwiedzić Hiszpanie, dlaczego ja cały czas siedzę na tyłku w domu/mieszkaniu? To jest tragiczne. Zero życia...
    Ale zdjęcie z Musiałem wymiata. Maciuś taki pocieszny. Też bym go chętnie poznała, w końcu w moimm wieku jest, a tyle już osiągnął. Miło byłoby porozmawiać z kims takim.
    Pozdrawiam!:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że super miałaś wakacje w Lloret de Mar i super miałąś spotkanie. :D http://olka-olkkkkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia. Chciałabym kiedyś odwiedzić Hiszpanię, wszyscy polecają ją na wakacje. W Bułgarii też wszędzie można spotkać minionki, są po prostu wszechobecne. :)
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, zazdroszczę tak niesamowitego wyjazdu. Na pewno było cudownie.
    Mimo wszystko, Lloret de Mar kojarzy mi się tylko z "Pamiętnikami z wakacji". Chyba już tak zostanie za zawsze. :x
    Bardzo fajnie to opisałaś. Tę notkę czyta się tak lekko, swobodnie. :)
    Pozdrawiam xx
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  36. Mało brakowało, a siedziałabym teraz w Hiszpanii. >.<
    Dostałam świetną propozycję, jednak zgubiłam kartkę, gdzie miałam wszystko rozpisane i tyle z tego. : <

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczęściara! Mega zazdroszczę:* Musiało być naprawdę świetnie!:)
    Jeszcze 30 do pełnej 200! Będzie mi bardzo miło, jeżeli mnie.zaobserwujesz, oczywiście jeżeli blog się spodoba:) Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę :')
    Szczerze mówiąc, nawet bym nie poznała, że to jest to miejsce z Pamiętników XD
    Piękne zdjęcia, nawet te minionkowe.
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo jak pięknie :#
    mogłabys poklikac u mnie ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post, ja jadę do Lloret 3 września :D
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wow zazdroszczę, na pewno wybawiłaś się i jeszcze długo
    będziesz wspominać ten wyjazd ;) nic dziwnego, piękne widoki,
    zabawa, i polskie gwiazdy :D musiało być cudownie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega wakacje . Zazdroszcze!!!!!
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje i jednocześnie zazdroszczę udanego wyjazdu! Jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Lloret de Mar ale mam za sobą parę innych, Hiszpańskich miast. Kocham klimat tego kraju! <3
    Trzymaj się ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. super fotki! zapraszam do mnie:)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super :)) Zazdroszczę że mogłaś tam pojechać :>
    Tymczasem mój blog : http://im-trying-to-understand-life.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia! po samym patrzeniu na nie poczułam ten śródziemnomorski klimat :)
    oczywiście nie mogę tu nie wspomnieć o remku i maćku, których uwielbiam i szczerze zazdroszczę, że miałaś okazję ich spotkać!

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak tam cudownie! Zazdroszczę obozu, to spotkanie musiało być świetne :) Super zdjęcia
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia:)

    http://mylittlediarybyclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej, zostałaś nominowana do LBA pytania znajdziesz na moim blogu:)
    http://alxzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeju jak zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii! Ja chcę wybrać się tam za rok.
    Cały post idealny i mega dopracowany! Chyba dużo czasu spędziłaś na napisaniu go.
    Ejj jestem w Twoich ulubionych blogach.. Jeju dziękuje serio hahah :**
    Mój blog___Klikk!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę, nigdy nie byłam na takim obozie :c

    BLOG :3
    FANPAGE :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze chciałam pojechać do słonecznej Hiszpanii!
    Do tego jeszcze z moim ulubiony youtube'rem <3
    Po prostu spełnienie marzeń!
    Zazdroszczę :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zawsze chciałam pojechać do słonecznej Hiszpanii!
    Do tego jeszcze z moim ulubiony youtube'rem <3
    Po prostu spełnienie marzeń!
    Zazdroszczę :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawsze chciałam pojechać do słonecznej Hiszpanii!
    Do tego jeszcze z moim ulubiony youtube'rem <3
    Po prostu spełnienie marzeń!
    Zazdroszczę :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak się składa, że Hiszpania to mój drugi dom i byłam tam nie jeden raz, a język hiszpański to moja miłość. Post jest bardzo starannie napisany, już widzę ile musiałaś się tam napracować, pisząc ten post! Na tym obozie z Mackiem Musiałem i Rezim musiało być chyba bardzo dużo osób, bo cały czas słyszę, że ktoś na niego wyjechał! Mi w Hiszpanii najbardziej podobają się baseny pod blokami! Na około 4 bloki przypada jeden basen! To idealny pomysł i w dodatku wszyscy mogą spędzić tam sieste, w czasie, której jest bardzo gorąco! My się tutaj cieszymy z wakacji, a hiszpańskie dzieci jeszcze chodzą do szkoły. Post jest super!! Czekam na więcej :)

    http://adviceva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Byłam w Lloret trzy lata temu i wspominam to miejsce naprawdę cudownie! Za rok chciałabym pojechać tam znów :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne wakacje :) pozazdrościć :)
    slodkieslodkieczary.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia i widoki! :)

    Zapraszam na KONKURS NA MOIM BLOGU! Do wygrania świetna i bardzo kreatywna książka! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  59. Super że spędziłąś tak niesamowite wakacje! Uwielbiam Hiszpanie! Ja w tym roku byłam w Grecji i też świetnie spędziłam wakacje! <3

    Zapraszam na nowy post na blogu! Jeśli sie spodoba to mozecie skomentować i zaobserwowac bloga! BUZIAAK! <3
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  60. jest pięknie ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. O Matko, Hiszpania *.* Zazdroszczę Ci tego wyjazdu, naprawdę. Piękne widoki i to, że mówisz, że ludzie są tacy mili, otwarci i uprzejmi. To zdecydowanie zachęca. Jestem zakochana w Hiszpanii, odwiedzenie tego kraju jest takim moim wielkim marzeniem i mam nadzieję, że kiedyś się spełni. Cieszę się, że spędziłaś wspaniały czas i z pewnością będziesz miała radosne i piękne wspomnienia.
    Obserwuję, będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  62. oo zazdrościmy !
    piękne widoki :))
    pozdrawiamy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny! ♥ Zapraszam do mnie: http://upadlestopowstan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !