czwartek, 19 listopada 2015

JESIENNA LISTA 'MUST HAVE' / AUTUMN WISH LIST

Za nami już prawie miesiąc jesieni. Uwielbiam tę porę roku za atmosferę,  gorące kakao czy leżenie otulonym pod kocem podczas długich wieczorów. Na dworze w tym okresie robi się bajkowo. Kolory nas atakują z każdej strony, liście pachną i szeleszczą. Wraz ze zmianą pogody warto zaopatrzyć się także w listę niezbędnych ubrań i nie zapomnieć o ciepłej garderobie. Czas wyjąć jesienne płaszcze i buty, ciepłe sweterki i szaliki. W każdej porze roku można wyglądać pięknie i stylowo. Przygotowałam dla Was kilka rzeczy typu must have na ten sezon ze strony wholesalebuying.com Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.





                      TU                                    TU                                      TU

                   

               TU                                     TU                                      TU

 Jeśli coś z mojej wishlisty spodobało się także Wam, to zapraszam do klikania, byłoby mi bardzo miło. Piszcie w komentarzach ceny, ja postaram się odwdzięczyć w każdy możłiwy sposób + wylosuje 5 osób, które polece w najbliższym poscie + wylosuję 1 osobę, która dostanie ode mnie mały, symboliczny, swiąteczny upominek !

43 komentarze:

  1. Poklikane :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko uczciwie poklikane ! :* Dzięki za kom. u mnie :** Bardzo ładne rzeczy, szczeólni ta po sródku w 1 rzędzie! <3
    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejsza jest ta pierwsza kurtka :))
    Oczywiście poklikane :)

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. srodkowa, pierwszy rząd- mój faworyt :D
    pozdrosy

    OdpowiedzUsuń
  5. ardzo fajny blog kochana:) bede wpadac czesciej i zapraszam na kolejny wpis do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta ramoneska
    poklikałam ;)
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy! :) kliknięte! :) mam od razu prośbę,czy mogłabyś również u mnie kliknąć? :) w tym poście: http://positivelittlethink.blogspot.com/2015/10/room-tour-autumn-edition.html

    pozdrawiam,
    moje blogi:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś boskie swetry *.* najładniejszy ten niebieski! Kliknełam z chęcią we wszystkie!
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się styl pierwszego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 sweter / narzutka super ! Lubię takie wzory :) Oczywiście poklikałam :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj racja; nie ma niczego lepszego niż kakao na tę porę roku! Poklikałam, ten drugi sweter po prostu mnie zauroczył! Jest genialny :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane myślę, że pomogłam ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję ;)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam :))
    zapraszam na swojego bloga,dopiero zaczynam ;')
    http://anoni-mowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo iż kilka lat siedzę w blogosferze to nie kojarzę jakoś tej firmy. A co do rzeczy to są one bardzo fajne jednak niestety nie w moim stylu.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, szczególnie ten pierwszy płaszczyk, koniecznie muszę go mieć, kliknęłam! <3 :))

    http://anonym-bloog.blogspot.com/ <-------- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jesień do momentu, aż deszcz nie zniszczy wszystkich kolorów tej pory roku :))

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo fajne rzeczy wybrałaś:)
    kardigan/płaszcz-$7,30 (przecena)
    marynarka/kurtka ta druga-$6,27
    ten trzeci płaszczyk-$20,63
    czarno-biały sweterek-$6,28 (też przecena)
    kolorowy w azteckie wzory-$4,72
    ostatnia bluza-$6,45

    [ mogłam coś pomylić hah]

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy kardigan od dołu jest super :D Uwielbiam czerń i biel. Hehe chętnie przygarnę taki na gwiazdkę ^^ Ale nawet sama bym go kupiła, 6 dolarów to nie dużo :)
    Bardzo fajny blog :) Może obserwujemy się wzajemnie ;p?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana wszystko poklikane, powodzenia we współpracy :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    Bardzo mi pomożesz, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne rzeczy.
    Poklikałam, pierwsza rzecz- $7.30
    czy poklikałabyś u mnie? Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te płaszczyki to mistrzostwo!
    Ceny: 7.30$, 6.27$, 20.63$, 6.28$, 4.72$, 6,45$
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy poklikałam wszystko uczciwie,
    ceny : 7,30$, 6,27$, 20,63$, 6,28$, 4,72$, 6,45$
    Sama zamierzam kupić jakiś, luźny i ciepły sweter <3
    Pozdrawiam ;*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze poklikałam w linki! :)
    Świetne rzeczy.
    Poklikasz też u mnie?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie rzeczy fajne :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ten różowy płaszcz, ale na stronie jest podpisany jako khaki :) Zaskoczyła mnie niska cena (6,27$).
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne płaszczyki :) Zakochałam się w nich ! ;)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku świetne płaszczyki i sweterki, cudowne! Zapraszam do mnie na nowy post!! primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna wishlista! :) Mnie jednak najbardziej urzekły płaszcze! *.* Jestem nimi zauroczona ^^ Ja również bardzo lubię jesień, według mnie to jest taka najbardziej "modna" pora roku :))
    Ceny: 7.30$ na promocji, 6.27$ na promocji, 20.63$, 6.28$ na promocji, 4.72$, 6.45$ :*
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam do siebie:
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Post jest bardzo fajny, super ciuszki!
    Wszystkie bym przygarnęła

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Na koniec mała prywata. Zapraszam do siebie na konkurs w którym do wygrania jest aż 7 bransoletek i kolczyki z firmy OTIEN.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy, poklikałam :)))
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Swetry są idealne, nie ważne że zawsze mi się podobają, ale nadal wszystkie są świetne :')
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikałam w linki :). Oto ceny : $7.30, $6.27, $20.63, $6.28, $4.72, $6.45.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna wishlista,ubrania idealne na jesień !! :)
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy wybrałaś! ostatnią kurtkę bym z chęcią przygarnęła:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się podobają swetry/bluze. Fajne wybrałaś. Aż mam ochotę je ubrać, bo zaraz wychodzę na zewnątrz, gdzie jest kosmicznie zimno i już wiem, że zmarznę :P

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia i śliczne masz włosy :)
    Wesołych Świąt !

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !