niedziela, 20 grudnia 2015

Christmas Tag + konkurs





Już za kilka dni nastąpi tak długo oczekiwany przez wszystkich czas świąt.  Jest to najpiękniejszy okres w całym roku, kiedy spotykamy się w gronie rodzinnym, gdy możemy usiąść wszyscy razem, porozmawiać, podzielić opłatkiem składając życzenia. Już od prawie 2 miesięcy sklepy są zapełnione wszystkim, co kojarzy się nam ze świętami, sprawiając, że czekamy na nie jeszcze niecierpliwiej i powoli każdy z nas zaczyna się do nich przygotowywać. Dzis chciałabym Wam troszeczkę przybliżyć jak święta wyglądają u mnie, a zrobię to w formie świątecznego Tagu.



 1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 
Już na początku grudnia, zaczynam się rozglądać za prezentami dla najbliższych, bo wiadomo, na ostatnią chwilę nic się nie powinno zostawiać. Jedyne z czym czekam do samego końca to porządki swiąteczne, bo za nie naprawde ciężko się zabrać, chociaż wiem, że i tak kiedys będę musiała to zrobić. Pokój przystrajam jakos tydzien przed wigilią, pieczenie z parudniowym wyprzedzeniem.

 2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
To nie dla mnie, jeden dzień i po czekoladkach.

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Nie, nie jest to Kevin ! Nie mam ulubionego, ale pamiętam jak  w Sylwestra zawsze w porze wieczorynki zasiadałam przed telewizorem w oczekiwaniu na tą samą bajkę o Nowym Roku. <-- polecam.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Wszystkie swięta, co roku, są wyjątkowe i równie wesołe. Jedyne co teraz mi przychodzi do głowy, to gdy w wigilie wszyscy byli normalnie ubrani przy stole, a mój brat przychodził w pełnym garniturze i krawacie.

5.  Ulubione kolędy i świąteczne piosenki?
Jingle Bells, Last Christmas 

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Zdecydowanie klimat i cała ta magiczna atmosfera.

7.Ulubione wigilijne danie, czy próbujesz wszystkich potraw?
Mimo, że jestem osobą, która za wiele rzeczy nie lubi, to staramn się spróbować wszytskiego chociążpo odrobinie, a ulubiona jest zdecydowanie ryba

8.Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
Wigilia

 9. Jakie prezenty sprawiają Ci największą radość?
Każdy prezent daje mi równie wielką radość, bo wiem, że bliscy starają się z ich zakupem. Najważniejsze dla mnie jest to, żeby to była po prostu niespodzianka :)

10. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
srebrny


11. Odliczasz dni do świąt?
Może nie odliczam, ale czekam  niecierpliwością !

12. Jak spędzasz czas po wigilii? Kolacja zjedzona, prezenty rozpakowane i...?
Rozmawiamy z rodziną, czasami jakiś film, a o północy pasterka

13.  Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Lampki, świeczki, choinka, figurki świąteczneśnieżynki na lampie, wszystko co możliwe, bo nic tak nie  umila nastroju w pokoju jak świąteczny klimat


 bluzka - KLIK



KONKURS!!!!

Świąteczny czas nadchodzi, jest to świetna okazja by obdarować kogoś prezentami. Z tej okazji przychodzę do Was z konkursem. Mam nadzieję, że będzie cieszył się on Waszym zainteresowaniem.

Warunki konkursu :
* Musisz być obserwatorem mojego bloga *
- poklikaj w linki
- Napisz w komentarzu, za co lubisz święta i koniecznie podaj swój adres e-mail, na który się skontaktuję ze zwycięzcą !

Nagrodą będzie piękna opaska ze sklepu Dresslink.com oraz świecznik do pokoju !


Opaska: KLIK                                Świecznik 

Wyniki zostaną ogłoszone już za tydzień na moim blogu ! 


55 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia!
    Ja chyba nie potrafię wybrać jednej rzeczy za którą kocham święta, ale bardzo ważne jest dla mnie spędzanie ich z rodziną i dawanie prezentów!

    korczak@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię święta za tą atmosferę która w czasie nich panuje. Te wszystkie świąteczne filmy jak i piosenki przyczyniają się do tego. Wspólny posiłek w gronie najbliższych i tak jak pewnie większość osób dawanie i dostawanie prezentów.

    glamcia.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaska jest śliczna, ale nie umiałabym napisać za co lubię święta, bo może jestem inna, dziwna - nie wiem jak to określić, ale po wielu niemiłych doświadczeniach są one traktowane przeze mnie neutralnie. Jak będzie miło - fajnie, jak nie - trudno.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie dziękuję za zaproszenie na twojego bloga. Jestem zakręcona na punkcie świąt i niebanalnego dekorowania domów, choinek, prezentów i najbardziej ze wszystkiego lubię dzielenie się pomysłami, inspiracjami z innymi. To jest niesamowite, że ludziom się podoba bardziej oryginalne podejście do Świąt Bożego Narodzenia i radość z dzielenia się pomysłami to najlepsza rzecz w te święta bo dbamy o środowisko, mamy pięknie udekorowane domy z dostępnych pod ręką przedmiotów. Fantastyczna opaska :) Pozdrawiam MRS GRAPHIC z mrs-graphic.blogspot.com
    email interiordesignstudio@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super tag :> fajny pomysł :D
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz śliczne długie włosy :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia i bardzo fajny tag !
    Ta bluzka jest świetna.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie! :))))
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdanie, że w sklepach wszystko jest już gotowe na święta już od jakiś dwóch miesięcy mnie zdołowało. Taka jest prawda- w tym roku cały świat wyjątkowo wcześnie rozpoczął przygotowania do Bożego Narodzenia. Jakby to były ostatnie święta na świecie...
    Ciekawe odpowiedzi. Moją ulubioną świąteczną potrawą zdecydowanie są pierogi z kapustą i grzybami, ale też staram się próbować każdego dania z wigilijnego stołu. ;)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same odczucia, mysle że przez to nie przeżywamy tej magii swiąt tak jak powinnismy.. :)

      Usuń
  12. U mnie było identycznie z kalendarzem adwentowym ale w tym roku jeszcze nie zjadłam wszystkich więc chyba jest dobrze
    Pozdrawiam ;D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz wszyscy robią ten tag. ;))
    Również kocham te piosenki! Jak byłam mała, zjadałam wszystkie czekoladki w jeden dzień, ale teraz z tego wyrosłam i jestem cierpliwa. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny konkurs. Powodzenia wszystkim którzy biorą udział :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz śliczne włosy! Ja też dodałam świąteczny tag :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tag ! Ja też już czekam na święta :) szczególnie, że można spełnić czas z rodziną no i wolne można odpocząć ;)
    Mój Blog <- zapraszam! może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy tag - wesołych świąt! :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten TAG. Jak można zjeść wszystkie czekoladki z kalendarzu naraz?! :D
    Ja święta kocham za to ,że mogę spokojnie zjeść kolacje z moją mamą, która nie ma czasu dla mnie w tygodniu :( Cieszę się ,że możemy właśnie w święta zobaczyć kto jest prawdziwym człowiekiem ,a kto bez duszną istotą. Magia Świąt kojarzy mi się również z własnoręcznymi kartkami świątecznymi! Święta są niesamowite!

    Opaska - 0.89 $
    Mój e-mail : sharpeeeofc@gmail.com

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tag wyszedł super :) Przed zakupem swojego kalendarza adwentowego zastanawiałam się, czy przypadkiem nie będę podkradać czekoladek z innych dni, ale jak do tej pory wytrwałam, więc myślę, że pozostałe 3 dni też jakoś przejdą :D I świetne zdjęcia, takie pozytywne!

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujący tag. Haha pamiętam jak 2 lata temu babcia mi kupiła kalendarz adwentowy i chciała go wymienić bo dostałem różowy a różowy był dla mojej siostry i ja go cały zjadłem XDDD
    mina mojej babci bezcenna
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mogłabym na święta dostać nawet długopis. Byłabym bardzo ucieszona :D

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  22. co Ty mówisz... najlepsze są uszka z barszczem :D :D

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy tag, ja tam przygotowuje się na święta kilka dni przed nimi :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie moge uwierzyć ze swieta juz za jeden dzien, sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia wszystkim w konkursie, ja już nie mogę się doczekać świąt ;)

    http://bajeerancko.blogspot.com/ Zapraszam i zachęcam do obserwacji ;) Prowadzę też kanał na yt https://www.youtube.com/channel/UCEOjrV68FaP0jfv1hoBMaCw

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, ja też ostatnio zrobiłam ten TAG :)
    święta są cudowne.

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  27. Kevin nie musi byc ulubionym filmem wszystkich wokół ale u mnie to już tradycja oglądanie Kevina!

    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Super tag, jesteś mega śliczna i masz przepiękną bluzkę :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. haha ja tak samo z kalendarzem adwentowym :)


    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, masz bardzo śliczne włosy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Również najbardziej w świętach uwielbiam ten klimat :D
    Bardzo spodobał mi się ten tag :)) kliknęłam w link :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Mogła byś poklikać u mnie w linki ? Była bym meega wdzięczna :D
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/12/banggood-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Święta. Wspólne spotkania z rodziną, radość, miłość... To najpiękniejszy dzień w roku.

    Poproszę o klikanie w linki : http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha, uwielbiam Jingle Bells! :D
    Świetny tag :)) Śliczne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny tag :)Pozdrawiam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha, drugi punkt wygląda u mnie tak samo :D
    Kurczę, wzięłabym udział, ale mam 2 takie opaski :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie tagi ! :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. hahaha z tego samego powodu nigdy nie miałam kalendarza adwentowego :P wszystkie czekoladki pochłonęłabym jednego dnia ^^
    też prezenty otwieram w Wigilię :P
    moja ulubiona potrawa to zdecydowanie ryba po grecku :) ♥
    co do konkursu to zgłaszam się!
    Obserwuję jako Moni usia
    poklikane: bluzka3,59$; opaska 0,89$
    Święta lubię przede wszystkim za magiczną atmosferę i zapach mandarynek. Do tego spotkanie rodziny nie widzianej od dawna przy wigilijnym stole sprawia, że ten jeden wieczór jest bardzo sentymentalny, a zarazem radosny i nastraja na cały rok. Z niecierpliwością czekam na ten moment co roku i nigdy się nie zawodzę:).

    Wesołych :*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna koszulka :)
    http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też uwielbiam wigilijne ryby, a w szczególności karpia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziś piszę, to na każdym blogu:
    Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku! :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Haha, też kiedyś miałam tak, że w jeden dzień zjadałam wszystkie czekoladki z kalendarza :D Wesołych! :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny tag:)
    Wesołych Świąt!
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Ugh znowu widze jakis tag o ktorym nie slyszalam! I teraz bede musiala czekac rok! :O W Holandii niestety nigdzie nie moglam znalesc kalendarzyka z czekoladkami dlatego tez zadnego nie mialam. Dopiero w wigilie dostalam jeden, juz go nie ma :D

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny tag!

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny tag :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super tag, tez mam te bluzkę :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Też najbardziej lubię rybę! Jest najsmaczniejsza haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś śliczna!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !