środa, 24 lutego 2016

NIEDROGO, A SKUTECZNIE, CZYLI NIVEA DIAMOND GLOSS

Każdy z nas na swojej półce w łazience trzyma swój ulubiony szampon. Fajnie działa na nasze włosy, wszystko spoko. Ale po pewnym czasie nam się on nudzi i myślimy sobie, chyba czas kupić cos innego. No i kupujemy, eksperymentujemy coraz to innymi środkami na nasze włosy, zapinamy o starych szamponach, aż nagle uświadamiamy sobie, że cos jest chyba nie tak, kiedyś miałam dużo lepsze włosy. I nagle światełko w głowie i przed oczami pojawia się szampon X, który kiedyś był takim naszym jedynym, wspaniałym ulubieńcem, z którego niegdyś postanowiłyśmy zrezygnować. Idziemy do drogerii, kupujemy nasz zapomniany środek i z uśmiechem na twarzy patrzymy w lustro na włosy, które z każdym myciem wracają do swojej dawnej formy. Tak było u mnie.

Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj, przez wszystkich słyszane, jednak nie przez wszystkich używane: seria Nivea Diamond Gloss.



Diamond Gloss to nie tylko szampon, ale i też odżywka, a jeżeli w serii są one osobno to znaczy, że po cos zostały zrobione i aby włosy nasze były takie jak być powinny wg ulotki, musimy używać i tego i tego.

Moje włosy niegdyś były szarobure, pozbawione blasku, takie włosy bez życia i wyrazu.  Jak podaje ulotka, włosy po użyciu powinny:
  • mienić się diamentowym blaskiem
  • łatwo się rozczesywać
  • być pozostawione miękkie i gładkie w dotyku
Jak było u mnie ?

Szampon i odżywkę stosowałam przez długi okres czasu. Zarówno szampon jak i odżywka mają bardzo przyjemny i delikatny zapach.  Konsystencja jest dość gęsta, ale bardzo dobrze się pieni  i rozprowadza na włosach. Jednak, żeby to było jeszcze łatwiejsze dodatkowo szampon wy dozowany na dłonie polewam odrobiną wody.
Instrukcja zawarta na tyle opakowania odżywki mówi, by po umyciu włosów wmasować ją w mokre włosy , następnie od razu dokładnie spłukać.

Jak robię ja ?
Po pierwsze, nie nakładam odżywki od razu na mokre włosy, bo ona zleci, odczekuję z 2 minuty z ręcznikiem na głowie, dopiero potem zabieram się za jej wsmarowywanie. 
Po drugie, jakbym miała od razu spłukiwać odżywkę, kiedy zdążyłaby ona się wchłonąć w moje włosy ? Sama fryzjerka doradziła mi., abym odżywki pozostawiała na głowie przynajmniej na 10 minut, ja trzymam 20

W końcu jakie efekty ?

Mogę  powiedzieć, że Nivea Diamond Gloss jest dotychczas chyba najlepiej działającą przynajmniej na moje włosy serią. Włosy po niej w dotyku są przede wszystkim bardzo miękkie, po niczym innym nie mam takich włosów, na pewno dodały włosom blasku. Odżywka zdecydowanie ułatwia rozczesywanie.
Włosy nie puszą się. Co do objętości, to u mnie na włosach nigdy jej nie było, co się nie zmieniło.  Dodatkowo cena jest jak najbardziej przystępna, cena za szampon jest mniej więcej porównywalna do ceny odżywki, czyli ok 10 zł.

Podsumowując:
zalety:
  • szampon dobrze myje i oczyszcza skórę głowy
  • włosy miękkie
  • błyszczące
  • przyjemny zapach
  • odżywka wygładza
  • dobrze się pieni
  • włosy miłe w dotyku
  • dobra dostępność
Wady:
  •  brak objętości włosów
  • obciąża włosy
Co do innych liń z Nivea, testowałam, jednak żadna nie radziła sobie z moimi włosami tak jak Nivea Diamond Gloss.

14 komentarzy:

  1. Szukałam ostatnio tanich produktów i oto mam :)
    Może niedługo się na nie skuszę
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ale moje włosy bardzo były obciążone po odżywce.
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ta odżywkę i wydała się spoko ale szamponu nie miałam, może ją kupie jak mi się skończy stary szampon :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na moich włosach się nie sprawdziła ta seria.. ogólnie Nivea strasznie przetłuszcza mi włosy:(
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja świetna! Ale nie lubie Nivea :(


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałam tych serii z Nivea, ale po pewnym czasie moje włosy miały po prostu dość i nie było żadnych efektów, no może oprócz tego, że te włosy faktycznie były obciążone. Już jakiś czas nie kupuję produktów do włosów z tej firmy, ale kto wie, może jeszcze się skuszę :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię i wypróbuję. To, że nie dodaje objętości, to akurat dla mnie zaleta, bo moje włosy są bardzo gęste (aż za :/)
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie nie przepadam za szamponami z tej firmy, bo każdy z nich obciąża włosy, a moje przez swoją długość już są ciężkie, więc można sobie wyobrazić jak wyglądają w duecie z tymi kosmetykami :(


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny świetny post! czekam na kolejny bo aż miło się czyta:)

    zajrzysz do mnie? byłby mi bardzo miło jakbyś zostawiła po sobie ślad:) KLIKNIJ A PRZENIESIE CIE NA BLOGA
    a za obserwacje się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jej nie miałam, ale muszę jak najszybciej wypróbować! :) Ze względu na ten blask i miękkość włosów! ^.^ Szkoda tylko, że obciąża:/

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nigdy nie miałam tego produktu :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się zaopatrzyć w ten produkt :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja :) Miałam kiedyś tez serie Nivea i także byłam bardzo zadwolona :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !