czwartek, 11 lutego 2016

OGŁOSZENIE - WYPRZEDAŻ SZAFY

Co jakiś czas robię porządki w swojej szafie. Całkiem niedawno w końcu zabrałam się za to po raz kolejny i tak jak się spodziewałam, w mojej szafie znalazło się jakieś kilkanaście ciuchów, w których zwyczajnie przestałam chodzić, a niepotrzebnie zajmują miejsce w meblach. Z tego powodu tak jak mogliście zauważyć lub jeszcze nie, na moim blogu, pojawiła się u góry nowa strona :WYPRZEDAŻ SZAFY . Ubrania są w bardzo dobrym stanie, zadbane, są też nowości. Więc jeżeli jesteście zainteresowane, zapraszam Was tu : 

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za obserwacje! Odwdzięczam się :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega !
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja też często robię taką wyprzedaż :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym slorzystała.Obserwuję.

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na wyprzedaż! Bardzo lubię przeglądać takie posty. Obserwujemy? daj znać u mnie: http://domkaa-g.blogspot.com
    Miłych Walentynek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł! Jeśli masz dużo niepotrzebnym/nienoszonych ubrań to tym bardziej :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tą wyprzedażą!
    Zapraszam do mnie: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobry pomysl z taka wyprzedaza! Ja nic nie wypatrzylam co by mnie urzeklo ale zycze powodzenia ze sprzedaza! Na pewno ktos sie znajdzie :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej ;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !