wtorek, 1 marca 2016

JAK SPĘDZIŁAM FERIE ?!

Dokładnie dwa dni temu byłam dosłownie załamana, bowiem były to ostatnie godziny moich ferii. 2 tygodnie bez szkoły, wczesnego wstawania, myslenia o nauce.. chwila odpoczynku. W sumie były to chyba jedne z najlepiej wykorzystanych ferii przeze mnie. Mam wrażenie, że w pełni wykorzystałam wolny czas. co było moim zamierzeniem. Nie wyobrażałam sobie spędzenia go leżąc bezczynnie na kanapie przed telewizorem. Zrobiłam na nich większosć rzeczy, które planowałam, a to sie dla mnie najbardziej liczy.

1.Już pierwszy dzień ferii był dla mnie idealnym ich rozpoczęciem, Mianowicie  z koleżankami wybrałyśmy się na koncert  zespołu Afromental do Poznania. Leży on jakieś 650 km ode mnie, więc całkiem sporo. Oczywiście było tak jak się spodziewałam, czyli jak zawsze świetnie.



2.Wreszcie miałam czas spokojnie miałam czas przeczytać jakaś książkę. Tym razem padło na biografie T. Morgensterna pt. " Moja walka o każdy metr " (na blogu już niedługo recenzja)


3. Udział w nagraniach do "Kocham Cię Polsko" w charakterze publicznosci. Fajne doswiadczenie, na planie dużo smiechu. 


4. Wyjazd do Krakowa.


5. Narysowałam pierwszy w życiu portret. Poznajecie tego pana ?




6. Nareszcie obejrzałam "Planetę Singli" w kinie.


5. Czas na bloga - mogłam przygotować kilka postów dla Was, które niedługo pojawią się na blogu.

A wy kiedy mieliscie ferie ? Jak je spędziliscie ?

14 komentarzy:

  1. WoW! Zazdroszczę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ferie i na pewno dużo wspomnień, które zostaną na długo :)
    onlybooks-jdb.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skoczyłam dwa dni temu ferie, i prawie się rozpłakałam.
    W te ferie stawiłam bardziej na wypoczynek, bo te kilka miesięcy szkoły mnie wykończyły.
    Zapraszam do mnie http://hellomisskorabel.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie zakończyły się miesiąc temu. Świetnie wykorzystany wolny czas :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spędziłam na leniuchowaniu i spędzaniu czasu z przyjaciółmi, super zdjęcia :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na recenzje biografii :) Widzę, że ciekawie spędziłaś ferie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie skończyła się ok. miesiąca temu ;) Super spędzony czas
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdro ferii! :* Śliczny portret i również byłam na planecie singli! :D
    Pozdrawiam i obserwuję C:

    OdpowiedzUsuń
  9. też oglądałam planete signli, a bycie na planie kocham cie polsko musiało być extra

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa dobrze spędzony czas :)
    Bardzo zazdroszczę Ci talentu, portret naprawdę zjawiskowy. Chyba jesteś wielką fanką zespołu Afromental. :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. A co do drugiego zdania, to zdecydowanie trafne spostrzeżenie ! :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !