wtorek, 12 kwietnia 2016

12.04.2016r. - DRESSLINK ORDER

Dzis przygotowałam dla Was krótki post z recenzją ubrań z ostatniego zamówienia ze strony dresslink. Z góry przepraszam za jakość, ale obecnie nie miałam przy boku dobrego fotografa ze sprzętem, więc proszę o wyrozumiałość. Zdjęcia robiła moja mama, która chyba po raz pierwszy w życiu miała takie zadanie, więc i tak gratulacje dla niej. Na dniach wyczekujcie posta tematycznego z okazji 1 rocznicy bloga, tym razem już w należytej jakości.  A tymczasem zapraszam Was na krótką recenzję i proszę o poklikanie w linki. Z przyjemnością odwdzięczę się każdemu.





1. Pierwsza rzeczą z mojej paczuszki jest bluzka z kapturem. Widziałam ją wcześniej u innych bloggerek i pod wpływem ich pozytywnych opinii, skusiłam się. I tak jak oczekiwałam, nie zawiodłam się. Bluza stała się moim ulubieńcem. Materiał jest jak najbardziej dobry, przyjemny w dotyku, wysoka jakość wykonania. Przy szyi jest wiązanie, które zdecydowanie dodaje uroku. Bluza posiada jedną dużą kieszonkę. Kto by się zastanawiał nad zakupem, zdecydowanie polecam.




2. Kolejną rzeczą jest długa bluzka a'la sweterek z koronką na dole, która mnie zauroczyła od pierwszego wejrzenia. Na materiale niestety odrobinę się zawiodłam. Nie jest źle, ale szału też nie ma. Jedynie czego najbardziej żałuję, to to, że przyszła na mnie o wiele za duża, ale myślę, że z przyjemnością przygarnie ją moja siostra.







Podsumowując, z paczki jestem zadowolona. Nigdy nie doznałam rozczarowania od strony dresslink i tak było również i tym razem. A co Wy myslicie o tych rzeczach ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu !
Pozdrawiam
V.

      BLUZA -  TU
       SWETEREK  - TU









Bardzo proszę o pomoc, w postaci poklikania w linki, gdyż bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy. Skomentuję wszytskie blogi, które klikną oraz polecę w kolejnym poscie !

40 komentarzy:

  1. Mm miło mnie zaskoczyły ciuszki :) Ładne i widać ładnie wykonane.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka z koronka swietna :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że bluzeczka okazała się być za duża, bo ładnie wygląda :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluza fajna ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta bluza :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam :D US$ 5.81
    drugi link nie działa chyba bo sie blog pokazuje ;D
    odwdzięczysz się u mnie?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba bardzo ten sweterek! :) śliczna jest na koronka.
    Dodam Cię do strony "PODCZYTUJĘ", jeśli mnie zaobserwujesz. Liczę też na polecenie w następnym poście :) Zgoda?

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłam, bo wiem, jakie ciężkie jest zbieranie kliknięć ;p
    Aczkolwiek post moim zdaniem trochę słabo dopracowany, oczywiście tekst jest spójny i nie mam z tym problemów ale zdjęcia są słabej jakości i nie przyjemnie się na to patrzy :D Ale to taki mały minus, który jeśli będziesz chciała to poprawisz.
    'Nie jest źle, ale szału też nie ma. '- idealnie opisane ciuszki z dresslink ;p Szczególnie jakość nie porywa, aczkolwiek muszę przyznać, że z większości jestem zadowolona.
    Powodzenia we współpracy ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy :) Poklikane! Tylko że, link do sweterka przekierowywuje nas na bloga.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten sweterek z koronką u spodu, ale szkoda, że na Ciebie jest za duży. Bluza też wydaje się być w porządku. Szczególnie, że teraz moda na te sznurki. ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane! Powodzenia!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy z chińskich stronek nie są złe, trzeba tylko uważać na to, co się zamawia, przejrzeć opinie, najlepiej, kiedy inne zamawiające wrzucą swoje real foto w danym ubraniu. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :)
    Szary to najładniejszy kolor :)

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne rzeczy zamówiłaś, oczywiście kilknełam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta koronka! :) Kliknęłam, powodzenia! <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny na moim blogu :)
    Śliczne ciuszki, bluza jest rewelacyjna :) poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzeczki :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mnie:
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Co masz do zdjęć, są fajne, takie "na luzie" bym powiedziała XD
    Bluza bardzo mi się podoba, ostatnio jak było troszkę chłodniej, noszę tylko takie bluzy :)
    Kliknęłam! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna bluzeczka ,bardzo mi się spodobałaa
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ta bluza! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę jak najdłuższej współpracy. Oczywiście spełniłam Twoją prośbę. Pozdrawiam. :)
    blondiverse.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne rzeczy, aczkolwiek bluza najbardziej mi się spodobała :D
    Poklikałam! Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknięte :) Bardzo fajny sweterek!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta szara bluza jest prześliczna ! :*
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś wspołpracowałam z ową firmą, i pomimo że to chińska jakosć to byłam z bluzki i pędzli zadowolona :) chyba dresslink słynie z genialnych pędzli a za tak niską cenę!
    poklikane :)
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bluza z koronką już dawno mi się podobała :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta bluza.
    Oczywiście poklikałam.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zamowienie! Oczywiście poklikałam i mam nadzieję że utrzymasz współpracę :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne ciuszki, szkoda, że druga bluzeczka okazała się za duża. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka z koronką jest śliczna :)
    kliknięte!
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super bluza :)
    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !