poniedziałek, 18 lipca 2016

NOWOSCI KOSMETYCZNE / COSMETICS HAUL

Witajcie! Przychodzę dziś do Was z czymś czego na moim blogu dawno nie było - haulem kosmetycznym. W ostatnim czasie tych nowości się dosyć sporo nazbierało. Większość z nich już miałam okazję dobrze przetestować, dlatego  dołączę Wam pod produktami ich mini recenzję. Jeżeli byście chcieli, abym o którymś z nich napisała osobny post, napiszcie mi w komentarzu, a na pewno to zrobię. Mam nadzieję, że moja opinia pomoże Wam przy kolejnej wizycie w drogerii :)

1.  Aqualia Thermal, Dynamic Hydration Rich Cream
Krem zakupiłam skuszona duzą iloscą pozytywnych opinii. Cena jednak wydała mi się za duża i kupiłam mały 15ml słoiczek za 15zł.  Zapach bardzo przyjemny. Rozprowadza się z łatwoscią, łatwa konsystencja. Jesli mowa o działaniu - tu szału niestety nie ma i cieszę się, że nie kupiłam większego opakowania. Owszem cera jest po nim nawilżona, jednak spodziewaałam się czegos lepszego. Spektakularnych efektów brak. Po jego zastosowaniu cera bardzo się swieci. Myslę, że więcej już sie nie dam na niego skusić.
Ocena: 3/5



2. Olej kokosowy
 Produkt ten trafił w moje ręce całkiem niedawno. Ma on bardzo wiele zastosowań, jednak w moim przypadku służy on do olejowania włosów.  Nakładałam go dopiero dwa razy, dlatego myslę, że na niego powięce dłuższą recenzję i pojawi się o nim osobny post. Póki co jestem z niego zadowlona.


3. Pantene PRO-V - Błyskaiwcznie zwiększająca objętosć odżywka w sprayu.
Niestety na tej odżywce się bardzo zawiodłam. Na moich włosach, które niestety z objętością nie ma za wiele wspólnego, produkt nie działał kompletnie. po użyciu nie zauważałam najmniejszej różnicy. Nie wiem jak na innych, ale na moich włosach produkt się nie sprawdził. Plus- nie przetłuszcza włosów, nie skleja.
Ocena:1/5

4. Podkład Pierre Rene SKIN BALANCE Cover
Podkład, który zobaczyłam u wielu vloggerek. Bardzo go polecano, więc skusiłam się na niego i ja. I mimo iż kolor, który wybrałam okazał się jak na lato ciut za jasny, to ogólnie jestem bardzo zadowolona.Podkład to strzał w 10. Ma bardzo dobre krycie. Cera się po nim nie błyszczy jak u większości podkładów, z którymi miałam do czynienia. Kryje, matuje. Spełnia to, czego mogę oczekiwać od fluidu.
Ocena: 5/5


5. Eveline 8w 1 
Odżywka do paznokci o której na pewno większość z Was słyszało. Zapuszczenie moich paznokci dotychczas graniczyło z cudem. Po zakupie eveline, stosowałam ją wedle instrukcji. Paznokcie stały się twarde, nie rozdwajają się, nie łamią i przede wszystkim bardzo szybko rosną. Polecam ją każdemu. 
Ocena: 5/5



6. Lakiery do Paznokci GOLDEN ROSE
Golden Rose to zdecydowanie firma nr 1. Malowanie lakierami tej firmy to czysta przyjemność, szczoteczka jest gruba, co mega ułatwia czynnosć. Rozprowadza się idealnie. Nie prześwituje, wystarcza jedna warstwa. Na paznokciach utrzymuje się ok. tydzień.
Ocena: 5/5



7. Wcierka do włosów Jantar
Stosowałam przez krótki okres czasu, niestety przerwałam i znowu do niej wracam. Słyszalam o niej multum pozytywnych opini i rekomendacji. O wcierce również pojawi się oddzielny post po mojej 3-tygodniowej kuracji.



8. Olejek arganowy MARION
Olejek dorwałam po promocji za ok.3 zł. Cena śmiesznie niska, a olejek uważam za bardzo dobry. Osobiście stosuje go na końcówki, które po użyciu są miększe, nawilżone. Mniej się łamią i rozdwajają. Milsze w dotyku. Jest mega wydajny, starcza na bardzo długo. Zapach bardzo przyjemny. Dla mnie olejek idealny.
Ocena: 5/5



9.Pomadka Lovely Creamy Color
Szminka jest całkiem w porządku, ale nie idealna. Konsystencja jest dobra, ładnie się rozprowadza, nawilża. Gama kolorystyczna bogata. Niestety jej minusem, jest trwałość, po zjedzeniu czegokolwiek, na ustach praktycznie jej nie widać.
Ocena: 4/5



10. Pomadka GOLDEN ROSE Velvet Matte Lipstick
Matowa pomadka stała się moim ulubieńcem. Dla mnie jest po prostu genialna. Kolor, który posiadam to 01. Jest mega naturalny, na ustach wygląda pięknie. Swietne matowe wykończenie. Dobrze napigmentowana, bardzo długo utrzymuje się na ustach. Jedzenie i picie jej nie zagraża.  Łatwa aplikacja, nie rozmazuje się. Dla mnie idealna.
Ocena:5/5


11. Pędzel do pudru.
Zakupiłam go na jednej z chińskich stron za jedyne 0.95$ ! Za taką cenę nie oczekiwałam od niego zbyt wiele, a ku mojemu zaskoczeniu w niczym nie jest gorszy od o wiele droższych od niego konkurentów. Pędzel mimo niejednokrotnego już umycia wciąż pozostaje milutki i puszysty w dotyku. Puder za jego pomocą rozprowadza się równomiernie, nie pozostawia smug. Jest poręczny, pięknie prezentuje się w kubku na toaletce. Za taką cenę ten pędzel jest wprost idealny. Kupisz go tu: KLIK
Ocena: 5/5


12. Beauty Blender
Podobnie, jak wyżej wspomniany pędzel Beauty Blender zakupiłam na dresslink.com. Cena to ok. 0.84$, więc jest fenomenalna. Nigdy wcześniej nie używałam Blendera, kupiłam go zachęcona wielkim publicznym szałem na niego. Zdecydowanie jestem zadowolona z zakupu. Dzis sobie nie wyobrażam nakładać podkładu na twarz czymś innym. Rozprowadza go równomiernie, nie pozostawiając żadnych smug, co przy aplikacji palcami często mi towarzyszyło. Gąbeczkę myję bezproblemowo za pomocą wody z mydłem.  Gąbeczka jest mega poręczna i dziś jest moim niezbędnikiem makijażowym ! Polecam ten zakup dosłownie każdej kobiecie! Za symboliczne 0.84$ kupisz go tu: KLIK


Używaliscie któregoś z tych produktów? A może do któregos Was zachęciłam?  Czekam na Wasze komentarze! A jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam do obserwacji mojego bloga oraz pozostałych serwisach.  
Dodatkowo byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki. Z góry dziękuję!
KLIK KLIK

instagram: natsyx_
snapchat: nataliaxxb
fp: vanys

65 komentarzy:

  1. Wręcz ubóstwiam pomadki GR! Są obłędne. Przyznam, że 01 jest jednym z moich ulubionych odcieni:)
    Zapraszam do mnie:

    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej kokosowy też uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Golden Rose.. uwielbiam ;) Chętnie skuszę się na olej kokosowy ;)
    Zapraszam do mnie
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. I love Pantine and these nail polishes from Golden Rose
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor tej pomadki jest cudowny! <3 Co do lakierów z Goldem Rose są świetne, sama mam kilka i bardzo je lubię :) Strasznie podoba mi się twój blog, obserwuję :)
    A w linki poklikałam :p
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na oleju kokosowym smażę:)
    Bardzo lubię lakiery z GR bo szybko schną;)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych "magicznych" właściwościach oleju kokosowego, musze wypróbować.
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com - zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten olejek kokosowy :) polecam :)
    i zapraszam do mnie :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wcierke Jantar, po prostu bomba! Moje włosy przestały wypadać, a nawet-rosną szybciej! ;D
    Dużo słyszałam o oleju kokosowym, chyba muszę go nabyć ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomadki z GR ♥
    Świetne nowości ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcierka z Jantar jest bardzo fajna :) Uwielbiam też szminki z GR. Masz świetnego bloga :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :) Buziak!
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co do włosów kocham, więc Jantar ponad wszystko!

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam produkty do ust z GR <3!
    produkty do włosów pokazane przez Ciebie, są mi znane i bardzo je lubię
    poklikałam w linki kochana, mogę prosić o to samo, będe barzo wdzięczna
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolorki pomadek ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Olej kokosowy to genialny produkt nadaje sie wrecz do wszystkiego :D
    PLus rozwniez mam identyczną pomadke, popieram 5/5.
    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/2016/07/zdrowy-styl-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam wcierki Jantar i efekty u mnie były super! <3 Poklikane. Mogę liczyć na to samo u mnie? :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta pomadka ;) szkoda, że tak mało wytrzymała ;c
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Też używam tej odżywki do paznokci, a beaty blendera dopiero od niedawna

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Olej kokosowy czyni cuda :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Smaruję teraz olejem kokosowym ciało i włosy i jestem zachwycona :) cudowność!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe kosmetyki :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam odrzywkę do paznokci i Jantar do włosów. Oba produkty świetnie się sprawdzają! <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam coś o tym oleju kokosowym,
    też mam tą odżywkę do paznokci i jest świetna

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie zrobione zdjęcia. wyglądają mega mega pro ; D
    co do oleju kokosowego... każdy go tak zachwala, a ja mam z nim ogromny problem - nie lubię kokosów. jednak chyba muszę się przekonać i spróbować ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesli chodzi o odżywkę, tą 8w1... jest świetna, ale tylko gdy się ją stosuje regularnie. W moim przypadku, paznokcie zaczely sie rozdwajac i dosc szybko lamac, kiedy przestalam ją stosować...
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane :)
    JA z Mariona polecam też olejki Orientalne są bardzo fajne
    http://feather92.blogspot.com/2016/07/kombinezon-w-paski-jumpsuit-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam żadnego ale numer 5 mnie zachęcił, sama teraz używam odżywki ale nie działa najlepiej więc możliwe że się skuszę, poklikałam :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam żadnego :)
    Kliknęłam odwdzięczysz się u mnie?:D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama z chęcią bym się skusiła na te wszytkie produkty. Jantar jest świetna, naprawdę :) Tak samo odżywka z eveline, choć wiem, że może być od niej uczulenie, ale ja nie miałam. Co do blendera to cały czas myślę o zakupie

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetni ulubieńcy
    Uwielbiam produkty od GR
    Bardzo ładne zdjęcia
    Używam odżywki od Eveline i jest super
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak ! Zdecydowanie Golden Rose numerem jeden :) Bardzo ciekawie opisane wszystko.




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tą odżywkę do paznokci :) Obserwujemy ?
    agaanix143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny haul! Podobają mi się kolorki pomadek ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. o oleju już dawno słyszałam, ale nie próbowałam. A pierre renne do niedawna był moim ulubionym podkładem :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli chodzi o wcierkę z Jantara to miałam ją już i była całkiem dobra. Jednak wielkiej różnicy nie zauważyłam. A tą odżywkę z chęcią bym przetestowała, ale za każdym razem gdy jestem w rossmannie nigdy jej nie ma więc używam arganową odżywkę z eveline.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  40. gąbeczki używam cały czas i jestem bardzo zadowolona, olej kokosowy jak na razie tylko do gotowania, a ten podkład wydaje sie mega fajny, szczegolnie ze jest jasny!

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten olejek z Marion i również jestem z niego bardzo zadowolona :).
    Miałam zamiar kupić tą odżywkę bo mam cienkie włosy, ale po Twojej recenzji przynajmniej nie stracę pieniędzy ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikałam :). A co do oleju kokosowego, to słyszałaś o ssaniu go? :D Podobno ma to wiele zalet :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej dużo tych nowości :) Bardzo fajny post. Uwielbiam olej kokosowy! Pozdrawiam i obserwuję ❤ Przy okazji zapraszam na mojego bloga www.girl-with-passion.blogspot.com Jeśli wpadniesz i zaobserwujesz będzie mi bardzo miło ❤

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne produkty. Chyba będę musiała użyć odżywki z Eveline do paznokci na ich słaba kondycję. Fajny post :)
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Great post! Love the first lipstick (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I loved all the stuff! Look so cute! If you want u can take a look to my blog Howtostyleshorts
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Po klikane :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana poklikałam ci w linki :)
    Mogę prosić o to samo u mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Poklikane :)
    Świetne produkty :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Good post dear! Cool products ;)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy blog! :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. poklikane ;3 GR robi wedlug mnie najlepsze szminki (oczywiscie z tych tanszych) zreszta wszystkie twoje rzeczy, ktore wlasnie zakupilas mi sie podobaja, a najbardziej olej kokosowy ;3
    moze wspolna obserwacja? ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja zastanawiam się nad zakupem paru z nich i chyba w końcu się skuszę! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Odżywka z eveline spisuje mi się już bardzo długo!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. używałam wcierki z jantar,jest cudowna :)
    musze zaopatrzyc sie w olej kokosowy,duzo o nim slyszalam

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zakupy, też używam Jantaru od paru dni, a na olej kokosowy bardzo się czaję!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Olejek kokosowy i odżywka z Eveline to moi zdecydowani ulubieńcy, oby dwóch produktów używam już bardzo długo i spisują się super :D Teraz na pewno zaopatrzę się w lakiery i szminki z Golden Rose, bo słyszałam o nich masę dobrych opinii ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. super post i nowości, pędzel ekstra <3
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomadka golden rose, niebo ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ostatnio ścięłam włosy chcąc je podratować i również słyszałam multum dobrych opinii o wcierce z firmy Jantar. Słyszałam także, że olej kokosowy świetnie wpływa na włosy, dlatego to właśnie o nim chciałabym przeczytać osobny post, więc pomysł o recenzji jest świetny. A szminki z Golden rose? To moja miłość! :)

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam tą samą odżywkę z Eveline do paznokci, Golden Rose kocham w każdej możliwej postaci. Bardzo chciałabym przeczytać twoją opinię o oleju kokosowym, bo słyszałam o nim wiele dobrych rzeczy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !