piątek, 29 lipca 2016

ZOSTAŃ KRÓLOWĄ BALU / BABYONLINEDRESS

Nie wyobrażałyście sobie czasem, jak stajecie się jedną z księżniczek z bajki? Trwa bal, 18 znajomej, impreza rodzinna, czy ważna gala. Wszyscy tańczą na środku sali, bawią się, rozmawiają przy stolikach, wypijają toasty. Nagle do wnętrza budynku wchodzisz Ty. Sala momentalnie ucichła, wzrok każdego skupiony własnie na Tobie, a w myślach tych osób rozbrzmiewa nieustannie tylko jedno słowo "WOW".

Może własnie nadszedł ten moment, aby wyobraźni powiedzieć tu i teraz "Please, come true" i jak po pstryknięciu palcem Twoje marzenia przechodzą w piękną rzeczywistość? 
Choć popularne i dobrze znane nam powiedzenie "Nie szata zdobi człowieka" mówi co innego to jednak sednem sprawy jest fakt, że sposród dwóch osób na balu: jedna w dresach, druga w sukience, wygra sukienka.

"Gdzie w takim razie znaleźć ładną, ciekawą, budzącą zachwyt sukienkę, której nie ma w pozostałych 80 sklepach w moim mieście?" 

Odpowiedź na to pytanie jest wbrew pozorom bardzo prosta, a brzmi ona:
 BABYONLINEDRESS.FR
Sukienki, które tu znajdziesz są godne hollywoodzkich gwiazd, już przy najbliższej okazji możesz stać się jedną z nich. Babyonlinedress ma bardzo bogaty asortyment. Tu nie musisz szukać godzinami tej wymarzonej, Ty będziesz wybierać pomiędzy wymarzonymi. Wszystkie są piękne i eleganckie. Sukienki na wszystkie okazje w jednym miejscu. 18 koleżanki, bal, studniówka, wesele, slub, ale i na co dzień.
O jakość martwić się nie trzeba, Tu masz gwarancję najwyższej jakości, z najlepszych materiałów. A na dowód moich słów podsuwam Wam kilka moich propozycji, które mnie najbardziej urzekły.








Spodobała Wam się któras z propozycji ? Czekam na Wasze komentarze!

instagram: natsyx_
fp: vanys

58 komentarzy:

  1. These outifts are so beautiful. i love black and black and white combos; so I instantly fell in love with those dresses.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te sukienki, spodobały mi się wszystkie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia (srebrna) najładniejsza ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza :)

    Obserwuję :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :), obserwuję, zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ale śliczne sukienki :D
    Wszystkie są boskiee <3
    Nie wiedziałabym którą kupić :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są przepiękne!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oni maja cudowne suknie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sukienki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki! ^^
    Ostatnio jest na nie moda. ;p

    Mój blog, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne sukienki, firma jest dość skomplikowana więc byłabym się tam coś zamówić :)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki są rewelacyjne i bardzo mi się spodobały ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieska jest śliczna ^^
    Ja chyba jednak wolę kupować sukienki w sklepach stacjonarnych, bo zawsze wolę przymierzyć,zobaczyć jak będę się w niej czuła.
    Niestety w popularnych sieciówkach nie ma takich sukienek

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki są bardzso ładne, choć jestem bardzo ciekawa jak wyglądają na żywo :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu jak szukałam sukienki na wesele to nie znałam tej strony...? Ta czerwona sukienka (przedostatnia) jest cudowna.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć!
    Ideakny post dla mnie, ponieważ jestem w trakcie poszukiwania sukienki na wesele :) Szukam czegoś w stylu pierwszej sukienki albo takiej niżej niebieskiej (pierwsza z lewej). I mam pytanie. Czy zamawiałaś kiedyś coś z tej strony? :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam! I klikam Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza najpiękniejsza <3

    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie cudowne! naprawdę świetnie przedstawiłaś sukienki w tym sklepie :) aż wyobrażam sobie siebie w roli królowej balu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie sukienki są przepiękne! Najpiękniejsze są oczywiście przylegające, długie suknie ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobra reklama, nie wali chamskością xd
    (to nie sarkazm)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, sukienki naprawdę jak z bajki! U mnie sezon osiemnastkowy trwa więc chętnie odwiedzę tę stronę!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga w pierwszym zestawieniu jest najładniejsza :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku *.* Śliczne sukienki *.*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie sukienki są śliczne <3
    Super blog!

    Zapraszam do mnie
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. To fakt, myślę, że każda z nas choć raz zapragnęła poczuć się jak księżniczka. A przede wszystkim zapewne chciałaby zatańczyć ze swoim księciem. Nic nie urzeknie go tak jak piękna, niepowtarzalna sukienka. Z Twoich propozycji najbardziej urzekły mnie trzy ostatnie, może dlatego, że uwielbiam długie sukienki, jednak wszystkie są genialne!

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bordowa z pierwszego rzędu skradła moje serce :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  29. No jeju wszystkie śliczne, nie mogę wybrać tej jedynej :D
    Pozdrawiam ;)
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne sukienki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne suknie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej spodobała mi się ta trzecia czerwona i ta niebieska, a kiedy czytałam ten początek od razu przypomniał mi się moment w "Historii Kopciuszka" Kiedy ona wchodzi na bal, a wszyscy się momentalnie na nią patrzą i nikt dookoła się nie odzywa. Wow! Idealnie. Świetny post
    Pozdrawiam
    + obserwuję :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne sukienki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mają naprawdę świetny asortyment :D


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie przepiękne sukienki! Wszystkie są cudowne :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienki są piękne :)kliknełam :*
    Mój blog
    pytałas o wspólną obserwacje :) Obserwuje już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne! Szczególnie te ostanie 3 *.*
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)
    zapraszam:)
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudowne są te sukienki. Masz rację, każdy chciałby chyba się tak poczuć choć raz.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie sukienki są prześliczne, szczególnie dwie pierwsze ! Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać częściej. ;)
    Obserwuję
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta pierwsza kremowo-różowawa sukienka jest boska! Kocham sukienki w takim stylu.
    Obserwuję i liczę na to samo.

    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie sukienki są prześliczne,jednak najlepiej czułabym się w tej rozkloszowanej czerwonej *<*
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne sukienki. Mnie najbardziej podobają się 1 i 2 :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie! Ale zgadzam się z Tobą! Gdy weszłam w witrynę i zobaczyłam asortyment byłam bardzo pozytywnie zaskoczona!
    Spodobały mi się Twoje wszystkie propozycje!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudne są te sukienki!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki pod zdjęciami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne są te sukienki :)
    Ja już obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie sukienki są prześliczne :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Te sukienki są cudowne!♥ Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję♥ Tu jestem¦

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystkie sukienki sie spodobaly, jednakze nie nadaja sie one na codziennie wyjscie, a jedynie na jakies wieksze uroczystosci ;3
    pytalas o wspolna obserwacje, obserwuje i licze na uczciwy rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie sukienki mi się bardzo podobają :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne sa te wszystkie sukienki.
    Może wspólna obserwacja? Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż.
    Zapraszam na mojego snapchata blogowo- vlogowego: styleandfashio9. Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. O boziu,jakie te sukienki są cudowne <3
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Te sukienki są cudowne ale najbardziej urzekła mnie ta pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !