czwartek, 4 sierpnia 2016

WSPÓŁPRACA Z DRESSLINK / WADY I ZALETY

Dresslink to firma bardzo dobrze znana przez większość bloggerów na całym świecie. Masa osób korzysta z ich ofert i propozycji, wielu jednak broni się przed sieciówką jak może, odradzając innym podjęcia kolaboracji. 
To jak w końcu jest? Podjąć współpracę czy nie?
Z pewnością wielu początkujących (ale nie tylko) osób rozpoczynających swoją przygodę z czerpaniem korzyści z bloga, zadaje sobie to pytanie.
Współpracuję z firmą od ponad roku i postaram się przedstawić moją subiektywną opinię w tym temacie.
Moja przygoda z dresslink rozpoczeła się gdy miałam ledwo ponad 80 obserwatorów na blogu. Firma sama napisała meila z propozycją współpracy. Pomyslałam, czemu nie? I zgodziłam się. Rozpoczeło się od słynnego wishlistu, czyli listy rzeczy, które mi przypadły do gustu, które muszę przedstawić na blogu. Oczywiście każda rzecz musi być podlinkowana. Z początku mojej współpracy nie przywiązywali wielkiej uwagi do ilość kliknięć, jednak teraz obowiązkowo pod postem muszę ich nazbierać 100. Do dyspozycji, od początku, niezmiennie mam 20$, wliczając w tą cenę koszt przesyłki, który niestety nieraz jest wyższy od samej wartości danej rzeczy, co jest dużym minusem tego wszystkiego. Po zrobieniu zamówienia mam około miesiąca, aby przedstawić na blogu rzeczy, które zamówiłam. 
Jesli chodzi o jakość, osobiście nigdy na nią nie narzekałam. Wiadomo, nie jest rewelacyjna, ale jak najbardziej w porządku (przynajmniej mi się takie trafiły) Z wszystkich rzeczy, które otrzymałam, nie było takiej z której byłabym nie zadowolona. Wszystkie prezentują się super.Jedyne do czego mogę się przyczepić to rozmiary, z którymi jest naprawdę bardzo ciężko trafić, ale tu kwestia tego, że trzeba naprawdę dobrze się zmierzyć. Jeżeli jestesmy w stanie zebrać wymaganą ilosc kliknięć, mysle, że każdy może spróbować współpracy z tą firmą.
Poniżej przedstawiam Wam trzy rzeczy z mojeg ostatniego zamówienia.  Piszcie co sądzicie i będe wdzięczna za poklikanie :))
~~~~~~~~

1. Mój zdecydowanY ulubieniec z przesyłki - biała bluzka z długim rękawem z koronką na dole. Jest przesliczna, z przyjemnego materiału. Niestety ciut za krótka, ale ze spodniami z wysokim stanem wygląda idealnie. Ocena: 10/10
Link do bluzki: KLIK









2. Kolejną rzeczą jest czarny top, lekko przeswitujący. Ogólnie wygląda ładnie, mógłby być troszkę dłuższy, poza tym nie mam zastrzeżeń. Ocena: 8/10
Link do bluzki:  KLIK





3. Ostatnią rzeczą jest bluzka na ramiączkach, w paski. Charakteru dodaje jej ciekawy tył, który możecie zobaczyć na zdjęciach. Wygląda to ciekawie i ładnie się prezentuje. Materiał nie najgorszy.
Ocena: 8/10
Link do bluzki: KLIK




Która rzecz spodobała Wam się najbardziej ? Będę wdzięcna za każde kliknięcie w link! To dla mnie naprawde bardzo ważne. Pozdrawiam i zapraszam na moje pozostałe media społecznosciowe:
instagram: natsyx_

Uwaga! Mam dla Wsas kupony rabatowe ważne do 28.02.2017r. Jest ich tylko 300!
lendy15 == $1 zniżki na zamówienia powyżej $15
lendy19 == $2  zniżki na zamówienia powyżej $19
lendy29 == $3  zniżki na zamówienia powyżej  $29

28 komentarzy:

  1. Fajnie, że napisałaś szczerą opinię jeżeli chodzi o współpracę z tą firmą.
    Najbardziej podoba mi się czarny top :)
    Poklikałam ;)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, rzeczy wydają się naprawdę dobrej jakości, oczywiście poklikane i jeżeli mogłabym prosić o to samo w moim ostatnim poście i ogółem super prowadzisz bloga!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ciuszki. Czekam jednak na zdjęcia jak bd na tb :) Wtedy widać ich prawdziwy urok lub wady ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) To dobrze, że napisałaś plusy i minusy takiej współpracy. Z pewnością pomoże to innym blogerom. Bardzo podoba mi się ta ostatnia bluzka :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta biała bluzka!♥Pozdrawiam i poklikane♥Tu jestem¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubranka zamówiłaś! Poklikane 3.79., 3.11, 6.48 :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia najlepsza ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczki na zdjęciach na aukcjach faktycznie wyglądają na dużo dłuższe.. Mój faworyt to czarny top, ostatnio jestem zakochana w takich <3
    Poklikane, pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/08/ulubiency-i-nieulubiency-lipca.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu post który nie jest samym klik klik klik i mogę coś przeczytać :>
    Dziękuję *kłania się*
    Pierwsza bluzeczka... gdyby tylko była czarna ;-;

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne bluzeczki, czarny top podoba mi się najbardziej, klikniete.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. these are all so gorgeous. Love them all.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te rzeczy :)
    Tylko szkoda, że jest taka mała cena

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. i like the last on!!!!Now i follow you on instagram and gfc i hope you follow me too!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze to szczera opinia, sama z nimi współpracowałam i średnio na jeża. A rzeczy świetne sb wybrałaś. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ze napisałas jak to wszystko wygląda, rzeczy bardzo ładne :)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta biała bluzeczka wygląda genialnie! :) Oczywiście poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do siebie ponieważ jesteś nominowana do LBA
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam współpracę z tą firmą i nie było tak źle, fajnie, że napisałaś szczerą opinię :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że o tym piszesz, akurat z tym sklepem nie współpracowałam, ale miałam kilka innych, więc dobrze wiedzieć coś o tej konkretnej stronce, no i są to cenne rady dla początkujących blogerów przed pierwszą współpracą. Zgadzam się, że rozmiary to istna loteria. Mi jedyna rzecz, jaka przyszła i była w sam raz na mnie była "one size", reszta za duża lub częściej za mała. Moim faworytem z Twojego zamówienia też jest ta biała bluzeczka z koronką. Oczywiście poklikane!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne bluzki :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta pierwsza bluzka ;)
    Poklikałam i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pierwsza bluzka jest śliczna! ;) Super, że napisałaś szczerą opinię ;D LInki poklikane+ obserwuję od jakiegoś czasu ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękne rzeczy :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne rzeczy wybrałaś! <3
    Szczególnie biała bluzka ma w sobie ten urok.
    Kiedyś współpracowałam z Dresslink, ale jakoś mi ta współpraca nie szła, haha.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacja. To ogromna motywacja do dalszej pracy !